Ik ben erg prettig geholpen vanavond bij the Beauty Club
R.v.•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Vandaag voor mijn eerste laserbehandeling geweest, viel REUZE mee en achteraf nu geen roodheid en mijn huid voelt rustig kalm. Blij met de behandelaars van The Beauty Club want ze weten- én begrijpen précies waar ze mee bezig zijn, fijn!!
S.v.•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel prettige en relaxte behandeling, ze nam alle tijd en heeft een duidelijke uitleg gegeven wat ze ging doen en wat ik er van zou merken, heel fijn , Linda heeft de stoel verwarmd voor mijn rug en dat was lekker,
G.K.•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijke en professionele behandeling van Linda 👍
C.S.•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
vlot en netjes geholpen. oprecht geinteresseerd in mij.