Hele vriendelijke en op schema, er wordt goed geholpen en eerlijk antwoord gegeven.
K.e.•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik vond het weer een fijne behandeling.
E.S.•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Wordt altijd top geholpen! Professioneel en gezellig
M.B.•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Geweldige kuur oxyneo-tripolar
C.S.•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik heb een heerlijke behandeling genoten van Linda. Mijn gezicht is behandeld met een zuurstof-fruitmasker en een algenmasker. Tijdens het masker heb ik een schoudermassage gekregen.