Altijd zeer goede behandelingen, tijd en persoonlijke aandacht!
D.v.•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was de derde keer dat ik bij the Beauty Club was.
Elke keer is het een prettige ervaring om voor een behandeling te komen.
Er is heel precies gewerkt, ik ben heel tevreden en ga terug voor andere behandelingen...
Y.d.•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijke behandeling gehad bij Linda.
Na afloop goede uitleg over de producten gehad!
S.A.•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was wederom heerlijk! Voor de eerste keer bij Linda en voor het eerst in de nieuwe salon. Prachtige ruimtes. Geen verschil met behandeling door Sibbel en net zo gezellig met kletsen tussendoor. Huid voelt weer stuk beter. Kortom: aanrader!
C.B.•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne behandeling met de oxygeneo.
Heb weer een frisse uitstraling.
Kundig advies.
Prima