The Beauty Club Reviews

Pastorietuin 23, 3111KL Schiedam

Check beschikbaarheid en boek online

De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,7
592 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Altijd zeer goede behandelingen, tijd en persoonlijke aandacht!
Het was de derde keer dat ik bij the Beauty Club was. Elke keer is het een prettige ervaring om voor een behandeling te komen. Er is heel precies gewerkt, ik ben heel tevreden en ga terug voor andere behandelingen...
Heerlijke behandeling gehad bij Linda. Na afloop goede uitleg over de producten gehad!
Het was wederom heerlijk! Voor de eerste keer bij Linda en voor het eerst in de nieuwe salon. Prachtige ruimtes. Geen verschil met behandeling door Sibbel en net zo gezellig met kletsen tussendoor. Huid voelt weer stuk beter. Kortom: aanrader!
Fijne behandeling met de oxygeneo. Heb weer een frisse uitstraling. Kundig advies. Prima
60
1
60
61
62
91
62