Behandeling door Nathalie•Facials / Gezichtsbehandelingen
Ellen•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Top plek voor een “facial” - mijn houd blijft “glowing” en vol energie meerdere dagen na de behandeling. Dank je!
Behandeling door Nathalie•Facials / Gezichtsbehandelingen
Anoniem•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Oki
Behandeling door Nathalie•Facials / Gezichtsbehandelingen
Mevr.•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Geweldige schoonheidsspecialiste: schoon, kundig, gastvrij en geestig!
Behandeling door Nathalie•Facials / Gezichtsbehandelingen
Anoniem•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Super fijn! Gewoon professionele, schone behandeling. Heel fijn dat Nathalie graag voor een zo natuurlijk mogelijke stijl gaat, waardoor ik haar aanpak heel fijn vond. Goede adviezen. Hoop dat het goed blijf zitten, ik kom graag terug!