Aangename behandeling en ben heel tevreden met het resultaat, Nathalie is erg professioneel en vriendelijk - kom zeker een keer terug!
Behandeling door Nathalie•Wenkbrauwen - threaden
Suzanne•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Nathalie is vriendelijk, gastvrij en ontzettend professioneel. Je kan gezellig met haar kletsen, maar je kan er ook voor kiezen om lekker tot rust te komen.
Behandeling door Nathalie•Facials / Gezichtsbehandelingen
Merlijn•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
It was the second time for me and simply I don't want to go anywhere else again. Completely painless and relaxing treatment with the perfect result!!!
Behandeling door Nathalie•Wenkbrauwen - threaden
Stefanie•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Nathalie werkt heel zorgvuldig en netjes. Ik ben weer heel blij met mijn wenkbrauw treatment.
Behandeling door Nathalie•
Facials / GezichtsbehandelingenToon alles…
Cherish•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Alles was prima!
Behandeling door Nathalie•Facials / Gezichtsbehandelingen