Behandeling door Nathalie•Facials / Gezichtsbehandelingen
Anoniem•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kom al ruim 15 jaar bij Nathalie. Het is altijd een verwennerij. Heerlijk ontspannen, zeer vakkundig en legt je echt in de watten.
Behandeling door Nathalie•Facials / Gezichtsbehandelingen
Monica•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Nathalie is zeer professioneel, deskundig en vriendelijk. Haar behandelingen zijn altijd ontspannend en mijn huid voelt en ziet er na afloop altijd weer veel beter uit.
Behandeling door Nathalie•Facials / Gezichtsbehandelingen
Tineke•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Top👍
Behandeling door Nathalie•Facials / Gezichtsbehandelingen
Anoniem•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Super attente schoonheidsspecialiste, ziet alles en weet alles.
Ze is zelf verzorgd en verzorgd jou zoals ze zichzelf verzorgd.
Een aanrader!!
Behandeling door Nathalie•Facials / Gezichtsbehandelingen