Nathalie is uiterst deskundig en zeer persoonsgericht. Zij vraagt goed door over wat jij precies wil en geeft dan aan hoe zij de mogelijkheden ziet. Ik ben nu een aantal malen bij haar geweest voor wenkbrauwen en harsen en wil nergens anders meer heen. Zij is een warme persoonlijkheid die rust en deskundigheid uitstraalt.
Behandeling door Nathalie•Vrouwen harsen - gezicht
Els•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Was weer super.
Behandeling door Nathalie•
Facials / GezichtsbehandelingenToon alles…
Anoniem•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Voor een gezichtsbehandeling ga ik altijd naar Nathalie. Professioneel, aangenaam en rustgevend. Zeker een aanrader dus!
Behandeling door Nathalie•Facials / Gezichtsbehandelingen
Bilal•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Nathalie is geweldig! Zo professioneel en ik ben zeer gehecht aan haar behandeling.
Behandeling door Nathalie•Facials / Gezichtsbehandelingen
Mevr.L.Liem•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
De behandelingen bij Nathalie zijn echt een verwennerij voor de huid en ook voor je algehele ontspanning. Ze is zeer professioneel en kundig en doet dat wat goed is voor jouw huid op het moment van de behandeling. Zoals altijd weer genoten van mijn behandeling en weer zeer ontspannen de deur uit gegaan. Verheug me enorm op de volgende behandeling weer. Dank je wel voor de goede zorg.
Behandeling door Nathalie•Facials / Gezichtsbehandelingen