Ik kom al een aantal jaren bij Nathalie en zij is oprecht de beste schoonheidsspecialist die ik heb gehad. Ik ben zeer tevreden over haar behandelingen en ik ga altijd met een goed gevoel en een zeer zachte en schone huid bij haar weg. Je krijgt werkelijk waar voor je geld bij Nathalie!
Behandeling door Nathalie•Facials / Gezichtsbehandelingen
Rachel•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
I really enjoyed my treatment with Nathalie. It was very professional and enjoyable. I will definitely be back.
Behandeling door Nathalie•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Julia•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijk!
Behandeling door Nathalie•Facials / Gezichtsbehandelingen
Anoniem•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Met heerlijk gladde benen sta je dan weer buiten.
En als dan ook de zon nog schijnt kan je dag niet meer stuk.
Dank je wel lieve Nathalie, je bent een topper.!!!!!!
Behandeling door Nathalie•
Vrouwen harsen - gezichtToon alles…
Mar•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Ben superblij met het resultaat, kan Nathalie van harte aanbevelen!