Wat een verwennerij als je bij Nathalie bent geweest.
Een vakvrouw. Mijn benen zijn geharst pijnloos en glad!!!!!!!!
Laat de zon maar komen .
Behandeling door Nathalie•Vrouwen harsen - benen
Mar•ongeveer 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Nathalie is een professioneel in wenkbrauwen ze zijn weer super !! tevens een heerlijke behandeling gehad in een sereen en pure sfeer!!
Behandeling door Nathalie•Facials / Gezichtsbehandelingen
Carolina •ongeveer 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd een geweldige behandeling door Nathalie. U bent in goede handen bij haar. Prettige sfeer, compleet ontspannen en zeer prettig voor de huid. Heel erg bedankt weer.
Behandeling door Nathalie•Facials / Gezichtsbehandelingen
Roza•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Tot de volgende keer lieve Nathalie.
Je bent een topper in in je vak.