Was weer top. Duur, maar elke cent waard.
De wimperlift is super! Geeft een frisse blik.
Behandeling door Nathalie•
Facials / GezichtsbehandelingenToon alles…
Anoniem•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Kundig, zalig en met prachtig resultaat
Behandeling door Nathalie•Facials / Gezichtsbehandelingen
Irene•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
De behandelingen bij Nathalie zijn geweldig en zeer aan te raden. Ze geeft elke keer goed advies over de behandeling die het beste is en ook over de producten. De ambiance is ook erg aangenaam en ongedwongen. Nathalie is heel professioneel. Mijn huid is aanzienlijk verbeterd sinds deze behandelingen en ik kom er graag. En ga altijd zeer tevreden de deur weer uit.
Behandeling door Nathalie•Facials / Gezichtsbehandelingen
Roza•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kom al jaren bij deze saloon.
Altijd heerlijk en rustgevend bij Nathalie.
Je voelt je helemaal herboren na de behandeling.
Behandeling door Nathalie•Facials / Gezichtsbehandelingen
Julida•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Niet voor niets heeft Nathalie de award gekregen. Deze heeft ze echt verdiend.!!!!!!!
Zij is een vakvrouw, waar je steeds weer terug wil.
Omdat je als herboren weer naar huis gaat.