Fijne behandeling. Nam alle tijd voor je, prettige rustige muziek op de achtergrond. Ben zeer tevreden over het resultaat! Nathalie is heel vriendelijk en serviceverlenend.
Behandeling door Nathalie•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Stephanie•ongeveer 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele persoonlijke service, Nathalie is echt gedreven om jou het beste advies voor je huid te geven. Echt een aanrader!
Anoniem•ongeveer 9 jaar geleden
Geverifieerde review
HEERLIJK ! Nathalie is duidelijk een zeer ervaren specialist. Ik ben zeer tevreden.
Anoniem•meer dan 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Goede behandeling mijn huid ziet er weer top uit!
Anoniem•meer dan 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik heb afgelopen zaterdag een super goede behandeling gehad, met de beste producten die er zijn. De salon is fris en schoon en Nathalie heeft verstand van zaken en is professioneel. zeker de beste schoonheidssalon die er in Amsterdam te vinden is!