Vriendelijk, schoon, heerlijke behandeling vooral de massage.
Anoniem•meer dan 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd genieten en perfecte service!
Merel•meer dan 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel erg fijn, heerlijke behandeling met heerlijke producten.
Super ontspannen.
Anoniem•meer dan 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Top!
Anoniem•bijna 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijke ontspannen behandeling gehad van de lieve en zorgzame Nathalie. Ik heb er echt van genoten en ben weer helemaal ontspannen! Zeker een aanrader!