Tuba denkt goed mee over de kleur van mijn wenkbrouwen. Ze neemt mijn eisen serieus en houdt mij goed op de hoogte, ik mag zelfs meekijken tijdens het epileren/verven.
Ik ben erg blij met het resultaat!
Behandeling door Tuba•Laserontharen
Yael•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Tuba is altijd behulpzaam, beleefd en denkt graag met je mee.
Ik ben heel blij met haar als mijn schoonheidsspecialiste!
Behandeling door Tuba•Micro Needling
Debbie•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Na een lange tijd weer een heerlijke gezichtsbehandeling gehad. Tuba, je weet precies wat de klant wilt en nodig heeft. Dankjewel topper🤍
Behandeling door Tuba•Facials / Gezichtsbehandelingen
Surat•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Super fijne salon. Vriendelijke dame Tuba.
Een fijne ervaring.