Ik ben al jaren klant en ben nog steeds tevreden over de behandelingen die ze doet.
Behandeling door Tuba•Wimper permanent
Aysun•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd goede adviezen en Tuba weet waar ze over praat
De salon is altijd super hygiënisch en ziet er top uit 🤩
Behandeling door Tuba•Peeling
Alisha•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik vindt Tuba er professionele en aardig. Ben altijd tevreden met mijn behandelingen bij haar.
Behandeling door Tuba•Micro Needling
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Tuba is een zeer lieve vrouw die weet wat ze doet. Kom al jaren lang bij haar om me te lazeren en ben zeer tevreden. Ook vind ik haar gezichtsbehandelingen heel goed. Heb ook een paar gezichtsproducten bij haar aangeschaft waar ik heel blij mee ben.
Behandeling door Tuba•Laserontharen
Seval•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel erg tevreden over de werkwijze van Tuba, heel netjes en effectief!