Tuba is erg professioneel maar ook tegelijkertijd heel persoonlijk! Ik kan ook altijd heel leuk met dr kletsen en dat vind ik erg fijn! Ze denkt veel met je mee wat voor jou het beste uitkomt! Laseren gaat op dit moment heel goed en binnenkort ga ik mijn hele lichaam laseren en nog veel meer andere behandelingen laten doen! Je bent een topper Tubaaa!!! X Felicia
Behandeling door Tuba•Laserontharen
Felicia•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Tuba is een vakkundige en oprechte specialist in hart en nieren. Haar liefde voor haar vak uit zich door haar deskundigheid. Als je vragen stelt probeert ze gericht jouw specifieke wens te achterhalen en hierop in te spelen door er nauwkeurig naar te luisteren. Iets wat niet kan als
Je medische problemen hebt of medicijnen gebruikt dan zegt ze dit en vraagt het altijd nog even na om na te gaan of er nog andere opties zijn. Al met al kan ik iedereen aanraden haar te bezoeken!!
Behandeling door Tuba•Peeling
Yasemin•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer prettige ervaring. Deskundig en professioneel. Hele nette salon. Er wordt veel aandacht aan je wensen besteed. Ik kom zeker terug. Dank je wel!
F.H.•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Deze salon is een aanrader
Behandeling door Tuba•Laserontharen
Debby•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik had een afspraak voor een wimperlift en ben echt super tevreden!! Het was voor mij de 1e keer dat ik een afspraak had bij The Circle of Beauty en ben zeker van plan om nog een keer te gaan👍🏻