Het was een fijne behandeling en Tuba let erg goed op wat je kan hebben. Ze stelt je gerust en op je gemak. De behandeling was fijn en de nabehandeling kalmeerde mijn huid.
Behandeling door Tuba•Micro Needling
Anoniem•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was gemakkelijk en zeer comfortabel, ze behandelen je heel goed en het is een heel leuke ervaring, ik vond het resultaat erg leuk, je kunt het verschil zien. Het belangrijkste is dat ze je de stappen van het proces uitleggen.
M.E.•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
ik zal het zeker aanraden aan vrienden en kennissen
Behandeling door Tuba•Laserontharen
Ismail•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd weer tevreden. Tuba neemt zorg en tijd voor haar klanten. Ze legt goed uit hoe de behandelingen te werk gaan en geeft geen valse verwachting. Kom al jaren bij haar en nog altijd blij.
Behandeling door Tuba•Mesotherapie
Anoniem•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Kon niet beter, dit was mijn beste gezichtbehandeling, zorgzaam
en met heel veel aandacht.
Behandeling door Tuba•Facials / Gezichtsbehandelingen