Mooi salon je voelt je meteen op je gemak. Tuba is heel erg attent, lief en vernieuwd zich elke keer weer. Heel tevreden en ik kom er al meer dan 2 jaar.
Behandeling door Tuba•Laserontharen
Anoniem•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Twee cupping behandelingen gehad en zeer tevreden! Zeker een aanrader!
Behandeling door Tuba•Cupping
Sharon•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Voor de behandeling besproken welke soort treatment we doen nav mijn wensen. Goed uitgelegd wat ze gaat gebruiken en stapsgewijs de behandeling doorgelopen.
Lekkere behandeling met goede service!
Behandeling door Tuba•Facials / Gezichtsbehandelingen
Reyhan•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Prettige salon, effectieve behandeling. Tuba is vriendelijke en professioneel👍🏼