Ik ben heel tevreden met de behandeling. Ik heb geen klachten gehad tijdens de behandeling ondanks mijn gevoelige huid. Het prikkelde wel op mijn onderbenen, maar verder is alles goed gegaan. Tuba weet precies wat ze doet en ze gaat heel zorgzaam en vakkundig met je om.
Behandeling door Tuba•Laserontharen
Dina•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Lekker gekletst met Tuba tijdens de behandeling, hierdoor gaat de tijd lekker snel. Behandeling wordt ook altijd professioneel uitgevoerd. Altijd blij met het resultaat!
Behandeling door Tuba•Laserontharen
Ashley•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Een top meid
Behandeling door Tuba•Peeling
Genevieve•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Super tevreden!!!
Behandeling door Tuba•Laserontharen
Warcha•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne behandeling, pijnloos en tuba is een fijne vrouw met ervaring