Zoals altijd weer de beste service.
De biopeeling is een van mijn favorieten. Na een jaar constant bij Tuba te zijn geweest, is mijn huid zichtbaar verbeterd. Ik heb veeeel minder last van pigmentatie en onzuiverheden. Echt een aanrader!
Behandeling door Tuba•Peeling
Chaima•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben enorm tevreden over de praktijk en werkwijze van Tuba. De salon is clean, de sfeer is goed en Tuba is vriendelijk en professioneel. Tuba legt helder en duidelijk haar werkwijze en behandelingen uit. Het aanbod is ruim, de prijs-kwaliteit is goed en daarnaast investeert Tuba in haar kennis en apparatuur en dat merk je.
Kortom, ik raad the Circle of Beauty absoluut aan!