Ze is heel vriendelijk en doet haar werk met plezier ! Daarnaast ben ik super blij met de lazer apparaat die ze gebruikt 🌸👌🏻
Behandeling door Tuba•Laserontharen
Zeynep•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik heb biopeeling gedaan, en ik ben er heel erg tevreden mee, Tuba is heel vriendelijk en vertelt duidelijk wat ze gaat doen, hoe het werkt..etc. ik raad het heel erg aan. Ik kan niet wachten tot mijn volgende behandeling, het werkt heel erg goed!!
Behandeling door Tuba•Peeling
Kader•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
De behandeling is super, wel is het een tip om acties te benoemen, voordeel zal zijn dat de klant het gaat doen en voordelig is. De klant had sneller met bepaalde behandeling al klaar kunnen zijn.
Ik zelf vind het niet erg als ik aan kom en alles nog niet klaar staat,(Schoonmaak, kamer klaar voor start) maar het kan een ander een onprettige ervaring geven.
Puur mijn persoonlijke mening, niks negatief gericht.