Top kapster! Altijd blij met m'n haar, fijne sfeer en goede koffie.
Styling door Amber•Mannen knippen
Mike•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Top knipbeurt. Gaat vriendelijk en klantgericht. Iedereen aan te raden.
Peter-Bas•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd perfect!
Maarten•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik laat me al 3 jaar bij Amber knippen en elke keer is het weer perfect. Van de heerlijke koffie tot aan het advies over mijn kapsel!
Dex•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Heel erg fijne sfeer en vakkundige behandeling. Luistert naar wat je wilt en neemt de tijd! Ook goede uitleg over de verzorging van je haar/hoofdhuid. 10/10!!