FANTASTISCH. zeer vriendelijk, attent en plezierig. Echt een verademing. Geld meer dan waard. Grote klasse.
Styling door Amber•Baard trimmen en scheren
Peter-Bas•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
goeie locatie
Styling door Amber•Mannen knippen
Anoniem•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
De behandeling was perfect en het contact met Amber was erg gezellig!
Styling door Amber•Baard trimmen en scheren
Anoniem•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Place looks good and Amber was nice to talk to.
Beard trim was very bad. My beard was cut in a completely different style than the one i was growing it in and doesn't suit me at all.
Communication could have been more clear from my side but i was also asked nothing by Amber and she just started working on it and cutting
Styling door Amber•Baard trimmen en scheren
Nicola•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Aandacht voor de klant, gezellig. Weet je wensen om te zetten in het kapsel dat je wil.