Always a pleasure to get my hair and beard done by Amber. Since I moved to Rotterdam, I have been coming to her and don't think I will ever go anywhere else. Friendly atmosphere, very relaxed vibe,nothing is rushed and a good conversation on top of it. If you prefer to just relax, just mention it to her and she'll does her work and let you nod off.
The best in Rotterdam!
Styling door Amber•Baard trimmen en scheren
Jens•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd fijn om door Amber geknipt te worden, ze is aandachtig voor wat je wilt met haar en baard. Verder ook altijd een goed gesprek met koffie terwijl ze bezig is.
Styling door Amber•Baard trimmen en scheren
Eric v Dijk•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
i was treated with care and professionism
Mannen knippen
Arno•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Vakkundig, netjes, gezellig, ontspannen, alles top!