Geweldige plek om te zijn. Amber is heel getalenteerd en professioneel op een prettige manier. Top plek, top dame en top resultaten.
Styling door Amber•Mannen knippen
Bas•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals ik inmiddels gewend ben van Amber weer een pracht knipbeurt, vijf sterren meer dan verdiend.
Styling door Amber•Mannen knippen
Giel•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
I would appreciate to have this query in English as well.
Styling door Amber•Mannen knippen
Mikko•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
relaxte sfeer met goede koffie en perfecte behandeling....
Styling door Amber•Baard trimmen en scheren
Bart•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Amber is buitengewoon: zacht en toch stoer. Zij is een en al articiteit met kam, schaar en trimmer. Ik kom er nu al een jaar elke 4 weken en ik kijk altijd weer uit naar de volgende keer. Als je naar buiten gaat voel je je ander mens. Relaxed, mooi haar, mooie baard en goede koffie gedegusteerd. Daarbij altijd gesprekken die inhoud hebben met op de achtergrond fijne muziek. Barbershop plus dus.