Easy going, no pressure, personal attention, and as a result a perfect haircut with a smile for a reasonable price.
Styling door Amber•Mannen knippen
Ashley•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd goed en gezzelig daar. Niets op aan te merken
Styling door Amber•Mannen knippen
Stefan•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn knipbeurt bij Kris was erg relaxed en ik liep weg met een frisse coupe, eigenlijk precies zoals ik hoopte dat het zou worden. De salon is ook leuk gelegen als onderdeel van "the Gallery". Erg tevreden!