Uiterst professioneel! Voorheen alleen de huis-tuin-en-keuken kapper gehad. Uitermate top!
Styling door Amber•Mannen knippen
Anoniem•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Amber is een topper!
Styling door Amber•Mannen knippen
Martijn•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
1 keer geweest. Amber was wat laat, maar zodra we begonnen te praten begreep ik waarom: Amber praat veel en graag en het is erg gezellig. We hebben erg gelachen samen. Het was het wachten meer dan waard: niet alleen omdat ze een gaaf persoon is maar vooral omdat ze één van de beste, meest gepassioneerde kappers die ik heb ontmoet.
Ze begreep precies hoe ik mijn haar wilde en gaf me waardevolle adviezen hoe ik mijn haar moet behandelen. Ik kijk uit naar de volgende keer!!
Styling door Amber•Mannen knippen
Anoniem•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Super goed, super gezellig.
Styling door Amber•Mannen knippen
Thijs•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Beste Barber in Rotterdam!!!, niet normaal goed, helemaal happy🥰