Super vriendelijke kapster, waar een knipbeurt altijd gezellig en als een uitje is
Styling door Amber•Mannen knippen
Anoniem•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben nu een aantal keren bij Amber geweest. Het kwaliteitsniveau blijft heel hoog. Hoffelijk, attent, geen prietpraat en uiterst vakkundig. Amber behandelt met grote nauwkeurigheid. Elk haartje moet op zijn plaats zitten. Ik ben elke keer zelf ook weer verbaasd als ik na afloop in de spiegel kijk. En uit de omgeving krijg ik alleen maar hele positieve reacties.
Styling door Amber•Baard trimmen en scheren
Jaap•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne zaak, goeie kapper, mooi uitzicht en goed geknipt!
Styling door Amber•Mannen knippen
Michiel•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Good quick fix for my beard. I'll visit again. Greetings from germany :)