Ik ben van de week weer geweest en kan er weer even tegenaan.
Ja ook nu weer meer dan tevreden 👍💈
Styling door Amber•Mannen knippen
Aad•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Geweldige ervaring. Me volgende afspraak staat al. Jammer dat ik maar 1 ding kan aantikken over wat ik van Amber vind. Ze is een geweldige barber, efficient, oplettend en heel gezellig. Raad iedereen aan om hier heen te gaan
Styling door Amber•Baard trimmen en scheren
Robert A•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Geweldig geknipt, echt een aanrader. Ik ben zeer tevreden met het resultaat. Amber is ook heel attent. Ga zeker terug.
Styling door Amber•Mannen knippen
David•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel persoonlijk. Laat zien dat ze luistert en meedenkt. Legt je in de watten en neemt alle tijd. Een aanrader!