Weer super zoals altijd! Kom al jaren graag bij Amber!
Marijn•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik zit nu meer dan 3 jaar bij deze kapper. Naast dat mijn haar gelijk goed zit wanneer ik wakker word zie ik ook een groot verschil met de kapper die ik hiervoor had. Dat is sinds ik bij deze kapper zit wel een vriendin kan krijgen en dat altijd aan mijn haar heeft gelegen
Daan•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima altijd. Amber is heel vriendelijk en knipt/scheert prima, lekker ontspannen.
Helemaal top.
Peter-Bas•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Amber is een op en top vakvrouw. Ik ben nu 2 jaar klant en geen moment spijt van gehad.
Iedere ga ik weer met veel plezier naar haar toe.