Je gaat altijd weer met de mooiste wenkbrauwen weer na buiten 😁”.
Ik kijk altijd enorm uit om elke 3 weken gezellig bij Meghan op de tafel te liggen”
Een gezellig lieve en een warm persoon
Wij zijn dol op haar wenkbrauwen maar zeker ook op haar
Priscilla•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Ik word echt elke keer super goed geholpen!
Behandeling door Meghan•Wimpers en wenkbrauwen
Devi•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
lash lift heeft nauwelijks iets gedaan s
Behandeling door Meghan•Wimperlifting
Anoniem•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Leuke meid! Super goed in haar werk. Adviserend!
Linda •bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele leuke en fijne ervaring , super blij met me wenkbrauwen