Wat een onwijs fijne ervaring in deze salon. Het ziet er prachtig, schoon en professioneel uit. Meghan is een schat van een meid, die weet wat ze met je wenkbrauwen doet!
Sharon•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne behandeling gehad, ik kom zeker terug.
Behandeling door Meghan•Wimperlifting
Marijn•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Lekker snel en goed behandeld. Vriendelijk en professioneel tegelijk.
Hildy•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Aanrader, zeker een van de betere in deze regio.
Daniëlle •ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ging best wel met wat spanning naar binnen, maar ging super tevreden naar buiten.
Je ziet nu weer dat ik wenkbrauwen heb, heel mooi!!