Op aanraden van vriendinnen die hier zijn geweest ook maar geprobeerd. Mijn verwachtingen zijn zelfs overtroffen! Aan de hand van de online reviews had ik misschien verwacht dat de salon wat minder toegankelijk zou zijn maar de sfeer was echt heel ontspannen en toegankelijk. Ik was twintig minuten te vroeg dus moest even wachten. Zelfs het wachten was vrij ontspannen. Een uitgebreide keuze aan verschillende luxe koffie, en heb dus kunnen wachten met een heerlijke pumpkin spice latte. Dikke aanrader!
Laurine•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Beste salon in Groningen!!! Ik word vaste klant. De service was werkelijk uitstekend. Aan ieder detail is gedacht. Tijdens de behandeling lag ik ontspannen onder warme dekens. Het rook in de salon ontzettend lekker. De muziek is rustgevend en de behandeling werd uitgebreid en rustig uitgelegd waarbij er veel ruimte was voor vragen. Ook de nazorg werd uitgebreid doorgenomen. Heel erg bedankt team van The Glam Lab! Tot snel 💖
Renee•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
blij met me wimperextensions. Hele mooi en schone salon. Professionele medewerkers
Kelly•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Heb al vaak wimperlift gehad maar nog niet eerder zo goed gelukt als hier. Ik kom zeker terug