Super tevreden met mijn wimperlift bij The Glam Lab! Mijn wimpers zien er prachtig gelift uit. De behandeling was rustgevend, professioneel en ik voelde me meteen op mijn gemak. Uitstekende service en resultaat!
leonie•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Wat een fantastische ervaring bij The Glam Lab! Ik heb de hydrafacial behandeling gehad en het resultaat is echt fijn. Mijn huid voelde direct schoon en gehydrateerd aan. De apparatuur is van topkwaliteit en de behandeling werd met veel zorg en professionaliteit uitgevoerd. Het team was super vriendelijk en attent, waardoor ik me direct op mijn gemak voelde. Ze namen de tijd om alles uit te leggen en gaven advies op maat voor mijn huid. De service was echt vijf sterren waard – ik kom zeker terug voor mijn volgende behandeling!
Romy•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Super goed geholpen! Mensen stellen je echt gerust! Fijne sfeer! Mooie wimpers
Brecht•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele mooie lash lift gekregen!
Cato•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Very good service, lashes look great! would come again