Iris is kundig, vriendelijk en gastvrij. Zij neemt de tijd om door te nemen wat je wensen zijn en geeft advies. Eindresultaat een blije klant met mooi, verzorgende nagels 💅
Behandeling door Iris•Gellak manicure
Danielle•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer vriendelijke en vakkundige benadering. Iris weet wat ze doet!
Behandeling door Iris•Nagelversteviging
Yvonne•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Super!
Behandeling door Iris•Nagelversteviging
Ilona•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Ik ben inmiddels al verschillende keren bij Iris in de salon geweest en het is niet alleen altijd heel gezellig, maar mijn wenkbrauwen zien er ook altijd weer top uit na afloop. Ik raad een bezoek aan The Glow Bar dus zeker aan.