Ik heb gekozen voor de BIAB behandeling met een manicure erbij. Vanaf het moment dat ik binnenliep bij Iris voelde ik me op mijn gemak. Ze heeft mijn nagels perfect gemaakt en ben helemaal verliefd op de kleur Dreamy!! Je loopt inderdaad de salon uit met een 'Glow', ik heb mijn vaste plekje gevonden. ❤
Behandeling door Iris•Nagelversteviging
Yasmin•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Een uitstekende salon en je wordt er super vriendelijk en vakkundig geholpen. Ik ga zeker terug. 👌
Behandeling door Iris•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Nancy•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Fijne salon, goede behandelingen. Biab blijft lang mooi en goed zitten. Goede manicure, nagels zien er goed uit. Iris is professioneel en weet precies wat ze doet.
Behandeling door Iris•Nagelversteviging
Kelly•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Hele fijne salon en aardige en professionele nagelstyliste. Wordt geluisterd naar je wensen en geeft ook ideeën. Nagels zijn prachtig! Nu twee keer geweest en wat mij betreft kom ik zeker terug.