Super blij met mijn nagels! Hebben er nog nooit zo goed uit gezien . Ik kijk uit naar de volgende afspraak!
Behandeling door Iris•Nagelversteviging
Imane•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
I love my new nails. She is very professional and the nails looks perfect.Never had a manicure done so perfect before.
Behandeling door Iris•Gellak manicure
Denisa•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Ik ben super blij met mijn nagels
Behandeling door Iris•Nagelversteviging
Nancy•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Een super mooie spring color op mijn biab nagels. Ben er heel erg blij mee! Iris is heel erg perfectionistisch en daar ben ik alleen maar heel blij mee!! Tot snel