Hele fijne behandeling gehad bij Iris (Biab) Ik ga zeker terugkomen.
Behandeling door Iris•Nagelversteviging
Iduna•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
As always a great experience.
Behandeling door Iris•Nagelversteviging
Nayla•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Voor de 2e keer mijn nagels bij Iris laten doen met biab, fantastisch! Het zit er strak op en blijft lang zitten met mooie glans. Voorheen acrylnagels gehad maar nu ik biab heb ontdekt wil ik niks anders meer.
Iris werkt secuur en perfectionisch, dat zie je terug aan de mooie nagels. De salon is mooi ingericht. Dikke aanrader!
Behandeling door Iris•Nagelversteviging
Kelly•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Het is een hele leuke salon en Iris is echt geweldig. Je voelt je helemaal op je gemak! Je kan lekker kletsen over van alles terwijl je nagels helemaal verzorgd worden, echt heerlijk.
Behandeling door Iris•Nagelversteviging
Abigaël•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Een super mooie salon! En heel erg tevreden over mijn nagels. Iris je hebt er zeker een vaste klant bij!!