Behandeling door Marian Arns•Facials / Gezichtsbehandelingen
Lisette•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Wat een super fijne gezichtsbehandeling en rug massage gehad bij Marian , ze is rustig verteld wat ze gaat doen met welk product . Heel professioneel, echt TOP kom zeker terug
Behandeling door Marian Arns•Facials / Gezichtsbehandelingen
Monique•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne sfeer en blij met het resultaat!
Behandeling door Marian Arns•Facials / Gezichtsbehandelingen
Sara•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijke ontspannen behandeling gehad en huid is super zacht erna
Behandeling door Marian Arns•Facials / Gezichtsbehandelingen
Simone•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik raad deze plek van harte aan. Zeer fijne service, vol passie en vriendelijkheid. Ik heb hier een wellnesssessie van 2 uur gehad, met een gezichts- en rugbehandeling, en ik ging er ontspannen vandaan en mijn huid verbeterde aanzienlijk.
Behandeling door Marian Arns•Facials / Gezichtsbehandelingen