Marian is een gezellige vrouw. Ze heeft veel passie voor haar vak en legt duidelijk uit hoe ze te werk gaat. Prettige ervaring.
Behandeling door Marian Arns•Facials / Gezichtsbehandelingen
Judith•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik heb nu mijn derde gezichtsbehandeling gehad bij Marian en volg haar tips op tijdens mijn dagelijkse skincare. Ik begin nu echt de positieve effecten te zien! Een meer rustige huid en minder grote poriën. Ook zijn de behandelingen erg fijn!
Behandeling door Marian Arns•Facials / Gezichtsbehandelingen
Judith•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Marian heeft veel kennis over en liefde voor haar vak. Ze geeft de behandeling met zorg en aandacht.
Behandeling door Marian Arns•Facials / Gezichtsbehandelingen
Anouk•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Geweldige plek. Kan het alleen maar aanraden. Behandeling ook altijd op basis van wat je huid nodig heeft, maar ook wat je mentaal nodig hebt.
Behandeling door Marian Arns•Facials / Gezichtsbehandelingen
Tosja•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Super fijne behandeling! Marian voelt je behoeftes goed aan en mijn huid heeft echt een enorme boost gehad!
Behandeling door Marian Arns•Facials / Gezichtsbehandelingen