Top vrouw! Werkt snel, professioneel en netjes. Doet haar werk met passie!
N.A.•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijke ontspannen afspraak gehad. M’n hoofdhuid voelt weer fris en fruitig aan!
L.A.•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Vandaag voor het eerst voor een combi behandeling geweest (Japanese hair treatment & biotine). Heerlijk ontspannend, heeft tips en advies, denkt met je mee en ze neemt de tijd voor je. Voor herhaling vatbaar
A.H.•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Behandeling was echt heerlijk, lekker ontspannen.
Minpuntje was de ligbank
N.W.•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Super fijne behandeling gehad met de juiste nazorg informatie.
Sara heeft een fijne open houding.
Resultaat na de scalptreatment was boven verwachting goed.