Zoals altijd weer super tevreden! Sinds dag 1 wil ik niet meer naar een andere. Allahouma barek, Zo goed in haar werk, lief en klantvriendelijk ❤️
S.O.•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Eerlijke heerlijke sfeer. Goede tips. Geeft ook goed aan dat haargezondheid ook echt iets vanuit binnen is.
N.N.•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Dit is mijn 2e behandeling voor mijn haar en ben super tevreden erover!
Dame door wie je word geholpen is sociaal, aardig en heel professioneel. Super fijne ervaring. Over 3 maanden weer afspraak maken.
H.A.•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne behandeling gehad Sarah legt precies uit wat ze doet. Fijne omgeving en service ik kom zeker terug
I.H.•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijke behandeling professioneel en goed geholpen!