De Japanese Hair spa treatment geboekt. Lekker rustgevend en een cozy thuisgevoel. Ook weer naar huis met schone frisse haren. Dankjewel Saar voor het me op me gemak laten voelen! Zeker een aanrader dames
D.K.•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Top service en heel vriendelijk . Er werd goed naar me geluisterd.
A.E.•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Een zeer warm welkom. De eigenares stelt je erg op je gemak en is deskundig om haar vak. De behandeling was zeer rustgevend! Na afloop kreeg ik een aantal tips mee naar huis. Ook heel fijn!
L.M.•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne en professionele service. Altijd tevreden!