Lieve dame legt alles goed uit was een fijne behandeling voor een periodieke periode (japanse scalp behandeling)
S.D.•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
super service heel tevreden met de behandeling
S.R.•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Professionele dame die weet wat ze doet en waar je met een gerust hart je haar aan kunt toevertrouwen.
S.E.•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Mooie & sfeervolle zaak! Geslaagd dagje gehad met mijn dochter samen.
K.B.•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Super tevreden. Na de proteïne behandeling heb ik ook de Japanese scalp treatment gedaan. Zeer professioneel en gastvrij. Staat paraat om al je vragen te beantwoorden en geeft onwijs goeie tips