Super service, zeer tevreden over de behandeling en klantvriendelijkheid 👌.
Een aanrader!
N.C.•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Super lieve vrouw en weet waar ze het over heeft.... professionele zorg voor je haren!
A.B.•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Mega tevreden met het resultaat! Erg goede en professionele behandeling en verzorging in de zaak. Mijn haar is nog nooit zo zacht en glanzend geweest!
H.E.•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer lieve dame die weet wat ze doet.
B.O.•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben zo tevreden over de japanse scalp behandeling die ik heb gehad. Een lieve eigenaresse die met je meedenkt en voor het beste resultaat gaat. Ik zal hier sowieso vaker terugkomen!