Ik ga hier altijd met een glimlach vandaan. Evita is ontzettend vriendelijk, professioneel en gepassioneerd in haar werk. Je merkt dat ze haar vak met liefde uitoefent. Ik ben elke keer weer erg tevreden.
Styling door Evita•Highlights - heel hoofd
Taziana•13 dagen geleden
Geverifieerde review
In deze salon voel je je thuis, voordeel is jij hoeft niks te doen even je eigen momentje. Je deelt wat je graag zou willen, krijgt deskundig advies en gaan met die schaar, kleur en alles wat daar bij hoort. Aan het einde tevreden naar huis. Ik kom in deze salon vanaf het begin, circa 10 jaar geleden. Alle lof voor deze salon, Vergenia en Evita🙂
Styling door Evita•
Kleuren - uitgroeiToon alles…
Jacqueline•13 dagen geleden
Geverifieerde review
Tevreden zoals altijd
Styling door Verginia Donders•Highlights - heel hoofd
Samia•16 dagen geleden
Geverifieerde review
Top!!!!!!!!
Styling door Verginia Donders•Föhnen / Stylen
samantha•21 dagen geleden
Geverifieerde review
De betaling was meer dan aanvankelijk was afgesproken