I had a great experience here. She was very friendly and she cut my hair exactly how I wanted it. Great service, great value! I will definitely go back again, and recommend it to my friends.
Dave•bijna 11 jaar geleden
Geverifieerde review
Hartelijke ontvangst. Erg aardige eigenaresse. Knipt met zorg.
Kortom alles goed.
Frank•bijna 11 jaar geleden
Geverifieerde review
Vond het een top salon! Kon niet beter.
Imane•bijna 11 jaar geleden
Geverifieerde review
Echt een super salon. Ik zou het zeker aanraden om hier te komen
ELine•bijna 11 jaar geleden
Geverifieerde review
Rustige kapperszaak waar ik direct plaats kon nemen in de stoel (ookal was ik te vroeg). Gezellige medewerkster en prima en vlot geknipt.