Ik kom hier om een moedervlek te laseren , ik heb nu ongeveer 3/4 behandelingen gehad alleen zie ik tot heden nog weinig tot geen resultaat helaas.. ze hebben gezegd dat ik het nog paar keer moet herhalen dus dan doen we dat maar.. verder super lieve medewerkers, ik mag ook altijd eerder gezien worden, echt heel aardig en behulpzaam zijn ze love it!
Behandeling door Resma Gierdhariesingh•Laserbehandeling - huidverjonging
Meysa•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Professioneel, schoon en super vriendelijk personeel. Ik voelde me meteen op mijn gemak en zie al mooie resultaten na een paar behandelingen. Echt een aanrader voor wie op zoek is naar kwaliteit en goede service!
Ouaf•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Was leuke 🫶🏼
Tayfun•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Super service met oa vraagjes die ik had heeft mevrouw mij duidelijk uitgelegd en de tijd genomen voor mij.
Parween•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Love it,
Ultra peel leven 3 je ziet echt goed het verschil mijn huid straalt glans, schoon, en voelt zachtaan 🤎