Je wordt vriendelijk verholpen op het afgesproken tijdstip. Alles wordt zorgvuldig en met beleid uitgelegd. Erg fijne, prettige communicatie en je wordt goed op je gemak gesteld.
Sophia•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Marlena (I think that's her name) was amazing. And all service was professional 🍀🌺🌸
Vanja•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Kleine onderhoudsbeurt bij Cindy na 3 jaar. Jammer dat er niet meer gelazerd moest worden want het was weer heel gezellig 🩷
Leila•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik word altijd goed en met veel liefde behandeld, kom graag terug!