Werd bijzonder vriendelijk ontvangen en kreeg uitgebreide uitleg over de behandeling. Sunny nam de tijd ervoor om er iets moois van te maken en het resultaat was erg goed. Tevreden nieuwe klant erbij dus...dankjewel!
Irma•bijna 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Was super fijn om daar te zijn. En heeft alles top uitgelegd. Zou er zeker na terug gaan
Anoniem•ongeveer 10 jaar geleden
Geverifieerde review
goed en fijn advies gekregen en een heel mooi resultaat geworden
Marian•ongeveer 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Super spontane dame. Die duidelijk veel kennis over de behandelingen beheerst.
Ik kom graag terug.
Anoniem•ongeveer 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Ben erg tevreden over deze salon. Heb er weken plezier van. Ben dus heel erg tevreden.