Heel vriendelijk en super correct behandeld blijf hier zeker terug komen klasse salon!!!
Marja•ongeveer 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Het is een aangenaam bezoek,
Ik raad het je zeker aan. Het word goed en duidelijk uitgelegd en de behandeling is uitermate goed
Amy•ongeveer 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Wat een leuke dame! Spontaan, gezellig en zeer kundig.
Anoniem•meer dan 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Echt een aanrader. Super leuke meid en zeer goede service. Ze denkt altijd met je mee en vraagt ook altijd aan je of er nog op of aanmerkingen zijn. Ga zeker weer terug